21 Eylül 2011 Çarşamba

VICHY Essentielles Serisinde İnanılmaz Tanıtım Fiyatları



Merhaba, Vichy markası ürünlerinde yenilikler var. Essentielles serisi yukarıda gördüğünüz şekilde görselleştirilmiş en yeni serisi. üstelik kaçırılmayacak tanıtım fiyatları ile eczanelerde bulabilirsiniz. Bu seri özellikle cildin yazın güneşten denizden ve rüzgardan gördüğü hasarı onarıyor. Bu nedenle yaz sonu harika bir tanıtım zamanı olmuş. 50 ml normalden karmaya ciltler için nemlendiricisini 23.5 TL ye satınaldım. Fiyatı gördüğümde, uzun süre kutuların orjinal olup olmadığı ile ilgilendim :) Evet, ürün ve kutular orjinal, bu tanıtım fiyatları kısa bir süre için geçerli olacak, benim gibi bir VICHY fanatiği iseniz kaçırmamanızı öneririm. Ürünü Vichy ürünleri satmaya yetkili eczanelerde bulabilirsiniz.
Sevgiler,
Çikeleta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder