1 Ekim 2012 Pazartesi

Bordo 2012 Sonbahar Renklerinden

Merhaba, 2012 Sonbaharda kullanılacak renklerden biri de bordo. Gardırobumuzda birkaç parça bordo kıyafet bulundurma zamanı geldi bayanlar.







Bordo tek parça elbisenizin üzerine kürk parçalar kullanabilirsiniz.







Bordo tonlar üzerine yılın vazgeçilmezi deri aksesuarlar kullanılabilir.







Bordo kloş etek, tonlarında bir bluz ile.







Bu yılın vazgeçilmezlerinden kesik modasının bordo renkle kullanımı.















Bordo bir ceket Sonbaharı renklendirebilir

1 yorum:

  1. Kötü kredi notumla evimi satın almak üzereyken endişeliydim. Bankamdan aldığım kredi reddedildi ve alamadım. Bir arkadaşıma açıkladım, sonra beni tüm zamanların en büyük adamı (Bay Benjamin Lee) ile tanıştırdı. Sorunumu ona mailine bir mesaj göndererek anlattım ve 3 iş günü içinde her şeyi çözmeme yardımcı oldu. İşimi büyütmek için de kullandığım evim için bana 3.000.000,00 Euro kredi verdi. Tanrı onu korusun! Bir grup yatırımcı ile çalışan Bay Benjamin Lee'den hızlı bir kredi için başvurabilirsiniz .. O, internetin her yerinde herkesin bahsettiği sihirbazdır ... 247officedept@gmail.com adresinden Mail yoluyla ona ulaşın.

    YanıtlaSil