16 Ekim 2011 Pazar

Bioenerji ; Muhteşem Keşfim



Merhaba,
Harika bir haftasonu geçirdim, bana bu kadar heyecan ve mutluluk katan yenilik yeni keşfim Bioenerji oldu. Florya'da bir Spa merkezine gittim Flowers, oldukca temiz ve düzenli bir merkez içeride Türk hamamı, sauna, tuz odasi, havuz, jakuzi, şok banyosu, buhar odasi, spor merkezi, masaj ve bioenerji uzmanlari var. Türk hamami sauna, buhar banyosundan sonra Bioenerji' yi denemek istedim, cok dogru bir karar vermisim. Yarim saatlik bir seans bile vücudumdaki tüm negatif enerjiyi aldi, mutluluk hormonlarim zirve yaptı. Sessiz bir odada çakra müzigi, mumlar ve guzel kokular eşliğinde auranizi dengeliyorlar.
Bioenerji hakkinda biraz bilgi vermek istiyorum;
Bioenerji’nin kelime anlamı; doğal olan enerjidir. Vücut içerisinde devamlı bir titreşim ve düşük voltajlı elektromanyetik akım vardır. Elektromanyetik akım; fiziksel bedenle sınırlanmamıştır. Böylece, bir bedenden diğerine akış yapılabilir. Bu elektromanyetik akım; bedenin sağ tarafında toplanmıştır. Bioenerji akışı insanla sınırlı değildir; tüm maddeye akar. Bitkilerin insanlarınkine zıt bir kutbu vardır; onlarla aramızda hür bir kanal açılır.
Sağlıklı bir vücutta negatif bir enerji bulunmaz. Vücudun herhangi bir yerinde problem varsa; o bölge negatif enerji üretmeye başlar. Daha doğrusu; beyin ile o bölgenin iletişimi kopmuş demektir. Demek ki; bedenimizin tümünü ayakta tutan beynin düşünce ve yapılandırma bölümü ile aradaki bağı kopartmamak lazım.
Bioenerji Ugulamaları
Vücudumuzda bulunan elektrik akımı beden etrafından bir alan oluşturuyor. Buna “aura” deniyor. Aura artı ve eksi elektriklerden oluşuyor. Bu iki akımın dengede olması vücut sağlığı için şart. Denge bozulduğunda ise sağlık sorunları ortaya çıkıyor. Normalde enerji dengesi akupunktur iğneleriyle sağlanırken bunun bir başka yolu da güçlü enerjisi olan insanın daha zayıf enerjili bir insana enerjisini aktarması. Bu enerji aktarımının doğru bir şekilde yapılması ise ancak Bioenerji Uzmanı tarafından doğru bir şekilde enerji verilerek yapılabiliyor.

Herkese şiddetle öneriyorum,
Sevgiler,
Çikeleta

1 yorum:

  1. Severek gittim bir yer
    Evet Gül tam dedigin gibi mükemmel ...
    Bioenerjiyi denememisdin yarin denemeye gidiyorum (:

    YanıtlaSil