27 Ekim 2011 Perşembe

İş hayatında her şeye hazırlıklı olun.

Bugün ilginç bir hikayem oldu. Bir kargo firması ile toplantım vardı ve yerleri Mecidiyeköy'de Dereboyu Caddesinde. Oradaki trafik ve park sorununu hayal edebiliyorsunuzdur. Çıkmadan önce cep telefonum ile firma yetkililerinden yer tarifi aldım ve bu tarifi aldıktan sonra gideceğim yere ulaşmam çok sürmedi.

30 numaraya geldiğimde tahmin ettiğim gibi park yapacak hiçbir yer kalmadığını görüp panikledim. O sırada bir beyefendi elini salladı ve eliyle telefon işareti yaptı. Bana hemen ara sokakta ayrılan bir park yeri gösterdi, inanılmaz bir mutlulukla park ettim. Gideceğim firma beni park yeri göstermek için kapıda beklemiş, çok nazik buldum bu davranışı.

Arabadan indim ve çok teşekkür ettim, kendisi ile telefonda görüştüğümüzü ve park sorununu konuşurken bir yandan da ofislerine doğru merdivenlerden çıkıyorduk.

O anda beyefendinin cep telefonu çalmaya başladı, uzun uzun cep telefonuna baktıktan sonra bana dönüp; Siz Elif Hanım değil misiniz? dedi :)

Ben Gül dedim, şimdiden söyleyeyim arabayı park ettiğim yerden almam :)))


Bu hikaye ile şunu anlatmak istiyorum; iş hayatında herşeye hazırlıklı olmalısınız. Başınıza heran, herşey gelebilir. Önemli olan böyle durumlarda soğukkanlılığınızı koruyarak dezavantajı avantaja çevirebilmektir.

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder