12 Ekim 2011 Çarşamba

Sonbahar Kıyafetleri




































Merhaba, mevsim Sonbahar, bahar kıyafetleri giymeye başladık. Bahar hastalıklarından dolayı bloga bir süre ara verdik grip özürü diliyorum :)
Fotoğraftaki ince kazak Adil Işık'tan. Çok rahat bir kazak, göğüs dekoltesi şık, yakasına ince bir hareket verilmiş.
ADL nin bahar sezon ürünleri harika, tüm mağazayı boşalttım yakında hepsini sizlerle paylaşacağım. 
Pantolon Herry'den. Yine dar paça tercihim ve renk uyumuna dikkat etmeye çalıştım. Dar paça pantolonların mutlaka topuklu ayakkabı ile tamamlanmasını öneririm.

Dışarıya çıkarken 2.fotoğraftaki gibi kısa gri deri ceket harika olacak, aman sıkı giyinin benim gibi hasta olmayın :)

Sevgiler,
Çikeleta,

1 yorum:

  1. ilk resim çok dğal onun için çook beendim duruş harika olmuş ayakkabılara zaten bittim sizin güzelim ayaklarında parlıyorlar kıskandım güzelliğini her resim böyle doğal olsun lütfen

    bide şu yorum yaparken güvenlik şeysi çıkıyor onu bi kaldırın yanlız yazıyom hep

    YanıtlaSil