1 Kasım 2011 Salı

Niyetin ve kısmetin bambaşka olur kimi zaman...

Yıllar önce kendimi çok yalnız ve çaresiz hissettiğim bir zaman yaşadım; sevgilim Londra'ya yerleşmişti, bu işin sonu ayrılıktı. Benim gibi güzel ve akıllı bir kız nasıl terkedilebilirdi ki... Hayatımın ilk hayal kırıklığını yaşarken günler geçmek bilmiyordu, kendime oyalanacak ve bana o anki hislerimle bu rezil durumumu unutturacak bir yenilik gerekliydi.
Derken, aklıma parlak bir fikir geldi; Bireysel Latin Dansları... İşte aradığım şey buydu; sıcak latin dansları, aşk ve büyü kokan yeni bir dünyaya açılan bir pencere olacaktı benim için. Evet, orada masallarda yaşayabileceğim kadar büyülü bir aşk beni bekliyor olmalıydı, bunu hissedebiliyordum. Hemen gidip İstanbul'da ki en iyi latin dans kurslarından birisiyle görüştüm. Hayallerimi dans etmeye gelen birçok yalnız, yakışıklı ve estetik erkek, bakımlı ve güzel bayanlar süslemeye başladı. Evet, en sonunda hayatım boyunca sürdürebileceğim bir aktivite bulmuştum. Hem çocukluğumdan beri de dans etmeyi seviyordum, bu da bir işaret olmalıydı. Tolga Han dans kulübünden 3 aylık bir program satın aldım, almak zorunda kaldım çünkü en az 3 ay süreli program satın alarak başlayabiliyordum. 
İşte dansa başlayacağım ilk gün gelip çatmıştı, iyice heyecanlıydım. Bambaşka harika bir sosyal çevre kollarını açmış beni bekliyordu. Yeni kıyafetler alındı, saç modeli değiştirilip her türlü bakım tamamlanınca Tolga Han'ın yolunu tuttum. Kapıdan girdiğimde karşılaştığım ortam da çok renkliydi, farklı danslarla ilgilenen birçok insan dans kulübünün kafeteryasını doldurmuştu ama bir yanlışlık mı var? Biraz fazla kadın vardı sanki, herhalde yakışıklı erkekler henüz gelmemiştir diye avundum, derse 15 dk var henüz. 
Zaman geldi, 20 kişilik yeni dans arkadaşlarımla tanıştım. :) Yirmi adet sevgilisinden yeni ayrılmış, yalnız ve bakımlı bayan arkadaşım olmuştu :) Pardon sanırım bir tanesi zayıflama amaçlı başlamıştı, diyetisyeni dansı önermiş... 
O an hayal gücümün bana oynadığı küçük oyunlarla nasıl başa çıkabileceğimi anlamaya başladım. İnanılmaz bir hayal gücüm vardı, gerçeklerle karşılaşmak istemeyen, oyuncu ve unutkan. Evet, aşk acımı unutmuştum, sanırım bu hayal ve heyecan depresif halimi alıp götürmüştü. Üstelik şimdi yeni saç modelim ve full bakımlı halimle çok daha fazla ilgi çekiyordum :)

Her şey her zaman hayal ettiğiniz gibi olmayabilir ama hayalleriniz sizi içinde olduğunuz en kötü durumdan kurtarabilir. Hayal edin ve hayallerinizin ardından gidin. Bırakın hayalleriniz size yeni patikalar, yeni yollar açsın....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder