28 Mart 2012 Çarşamba

Royal Canin Beni ve Kedimi Mutlu Ediyor.


Kedi & Köpek maması üretiminde dünyanın en çok tercih edilen markalarından Royal Canin'den gelen sürpriz hediyelere ben de kedim de bayıldık. Benim için bilgilendirici kitapçıklar, kedim içinse enfes kuru mamalar gelmiş. Mutlu kediler için Royal Canin mamalarını denemenizi öneririm, benimkinin mamalara saldırışını görmeliydiniz :)










Royal Canin,bir veteriner tarafından kurulduğu ilk günlerden beri, kedi ve köpeklerin özel ihtiyaçlarına göre uyarlanmış ve çok daha özel besin çözümleri sunabilmek için Health Nutrition hakkındaki çalışmalar üzerinde yoğunlaşmıştır. Bu çözümler iki açık ve tamamlayıcı kaynağa dayanmaktadır: Gözlem ve Bilim. Gerçekte, Health Nutrition, hayvanlar hakkında bilim adamları ile ortaklaşa yürütülen araştırmalara ek olarak hayvan yetiştiricileri ve benzer profesyonellerin uzmanlığı ile de geliştirilmiş olan mükemmel bilgiyi kapsar. “Öncelikle Köpek ve Kedi” ve “Bilgi ve Saygı” markanın etiği haline gelmiştir ve her bir yeni buluşun geliştirilmesinde uygulanmaktadır.
















Bu harika kampanyaya;
linkinden katıldım. Bir form doldurdum ve kedimle ilgili bazı bilgiler verdim. Cinsine ve yaşına uygun mamalar gelmesi çok ince ve düşünülmüş bir çalışma olduğunu gösteriyor. Tüm Royal Canin ekibine teşekkür ediyorum.

1 yorum:


  1. İnternet üzerinden fiyat araştırması yaparken royal canin markası için karşıma https://www.kurumama.com/royal-canin-kedi-mamasi burası çıktı size de önermek istedim. Uygun fiyata kaliteli mama almak için doğru adres bence

    YanıtlaSil